неделя, юни 22, 2025
spot_img
More

    Последно добавени

    Продадоха 10 милиона OLED телевизора в Европа

    LG Electronics (LG) с гордост обявява важно постижение в индустрията— става първата компания, която надхвърля 10 милиона продадени OLED телевизора в Европа. Постигнато през второто триме сечие на 2025 г., този успех отразява продължаващото доверие на европейските потребители към LG OLED като еталон за премиум телевизори. В продължение на повече от десетилетие LG е лидер в сегмента на OLED телевизорите, като последователно разширява границите на технологията за самоизлъчващи се дисплеи, изграждайки голямо наследство от иновации и високи постижения на световния пазар на премиум телевизори.

    Според Omdia, глобална компания за пазарни проучвания, към април 2025 г. LG е доставила над 10 милиона OLED телевизора в Европа. От пускането на първия си OLED модел в региона през 2013 г. LG непрекъснато увеличава своя обхват, достигайки до ключови продажби от 2 млн. през 2019 г., 4,9 млн. през 2021 г., 8 млн. през 2023 г. и 9,5 млн. през 2024 г.

    Само през първото тримесечие на 2025 г. LG доставя приблизително 391 100 OLED телевизора в Европа, като запазва доминиращ 56,4% пазарен дял и заема водещи позиции на ключови пазари, включително Великобритания, Германия и Франция. Днес повече от един на всеки два OLED телевизора, продадени в Европа, носят логото на LG— доказателство за несравнимата популярност на марката.

    Серията C на LG, особено най-новият модел C5, продължава да бъде най-продаваният OLED телевизор в региона, предлагайки подобрено потапяне в картината, което го превръща в най-предпочитания избор сред потребителите.

    Глобалното превъзходство на LG продължава с 52,4% дял от доставките на OLED телевизори през 2024 г.— 12-та поредна година като водеща марка OLED телевизори в света. Този успех се дължи на непрестанния фокус на LG върху повишаване на качеството на телевизионното изживяване чрез първокласни аудиовизуални иновации и персонализация, управлявана от изкуствен интелект.

    В основата на превъзходството на LG OLED е изключителният процесор α (Alpha) AI, разработен за оптимална картина и звук. Непрекъснатите технологични нововъведения— като подвижни, прозрачни, абсолютно безжични и три пъти по-ярки OLED телевизори, заедно с хиперперперсонализирано съдържание чрез платформата webOS— също допринасят за затвърждаване на репутацията на марката като образец в областта на премиум технологиите за телевизори.

    Революционни иновации в гамата от OLED телевизори за 2025 г.

    Тази година се отбелязва европейският дебют на първия в света прозрачен и истински безжичен 4K OLED телевизор на LG, който стартира през май в Германия и Испания, а през юни ще последват Великобритания и Франция. Този продукт, който променя правилата на играта, представлява грандиозен скок както в технологичните, така и в дизайнерските иновации и отразява непрестанния стремеж на LG да предлага нови и по-добри модели.

    В линията LG OLED evo 2025 се въвежда функцията Brightness Booster Ultimate, която осигурява до три пъти по-висока яркост от конвенционалните OLED за по-ясни и реалистични изображения. С перфектно черно, точно възпроизвеждане на цветовете и сертификати от UL Solutions, Intertek и TÜV Rheinland, тези дисплеи гарантират най-високо качество на картината във всяка среда.

    Задвижвани от новия Alpha 11 AI Processor Gen2, тези телевизори интелигентно повишават мащаба на съдържание с по-ниско качество с прецизност на всеки пиксел и предлагат Dynamic Tone Mapping Pro за детайлно персонализиране на HDR10— идеални както за творци, така и за любители. Усъвършенстваните функции с AI, включително AI Remote, Voice ID, основан на LLM AI Search и проактивният AI Chatbot, осигуряват персонализирано и безпроблемно потребителско изживяване от момента на включване на телевизора.

    Високи оценки от най-надеждните експерти в Европа

    OLED телевизорите на LG продължават да получават признание от водещи потребителски организации в Европа, отличени като водещ избор в 12 държави,2 включително Великобритания, Германия, Франция, Италия и Испания. В Обединеното кралство LG e отличена като марка на годината в категория Home Entertainment от Which? Awards за пета поредна година, като моделите OLED G4 и C4 получават впечатляващ резултат от 80 точки.

    Дизайнът остава отличителна черта на OLED телевизорите на LG. Модели като OLED T печелят престижни награди като iF Design Award и Red Dot Design Award, а ангажиментът на компанията към устойчивостта е потвърден от сертификации като Reducing CO2 и Measured CO2 от Carbon Trust – за пета поредна година.

    • OLED телевизорите на LG получават високи оценки и от водещи европейски медии, специализирани в технологиите. Британското издание HDTVTest подчертава подобренията при модела G5 в яркостта и цветовото възпроизвеждане, като отбелязва, че той „успява да пресъздаде 4000-нитовото слънце в кадър с по-голяма интензивност, като същевременно запазва повече детайли в околните облаци в сравнение с G4“.
    • Технологичната медия T3 от Великобритания също дава висока оценка, описвайки G5 като „майстор във всичко – независимо дали гледате телевизия и филми или играете игри, OLED G5 се справя блестящо, без компромиси“.
    • Моделът LG OLED evo G4 беше обявен за „Best TV of 2024“ в ежегодния сравнителен тест на HDTVTest, проведен през ноември.
    • Германското издание Computer Bild, едно от най-авторитетните в областта на технологиите, отличава модела LG OLED evo M4 заради неговата „безупречна и бърза безжична връзка“ (Verlustfreie und schnelle Funkverbindung).

    Лидерството на LG не се изчерпва само с хардуера. Телевизорите на компанията стават все по-предпочитан избор и заради постоянно разширяващото се съдържание и услуги, достъпни чрез собствената платформа webOS.

    • LG Channels вече е сред петте най-използвани приложения на LG телевизори на ключови европейски пазари. Услугата е достъпна в 16 държави и предлага над 1700 канала с филми, спорт на живо и премиум развлечения.
    • Времето, което потребителите в Европа прекарват в гледане през платформата, е нараснало с повече от 45% на годишна база.3
    • Бързият растеж се дължи и на стратегически партньорства със световни имена като ITV Studios, Lionsgate, A+E, NBCUniversal, FIFA+ и BBC Studios Distribution Limited.
    • Собственият канал LG 1 предлага специално подбрано премиум съдържание от партньори като NBCUniversal, Fremantle, Lionsgate и Filmrise.
    • В сътрудничество с Rakuten, LG стартира и услугата LG Movies & TV video-on-demand на ключови европейски пазари.
    • А за гейминг феновете – LG предлага над 500 безплатни игри, включително достъп до Xbox Cloud Gaming (Beta) с абонамент, директно през специалния Gaming Portal на телевизора.

    LG пренаписва правилата в сегмента на премиум LCD телевизорите с новата си линия 2025 QNED evo. Моделите комбинират водещи технологии, взаимствани от OLED телевизорите на компанията, с усъвършенствани решения за цветопредаване и иновативна Mini LED технология. Снабдени с най-новия Alpha AI процесор, телевизорите от тази серия осигуряват висок клас гейминг изживяване, както и достъп до любимо съдържание чрез гъвкавата платформа webOS.

    Сертифицирани от Intertek за 100% наситеност на цветовете, новите QNED evo модели възпроизвеждат богати и реалистични цветове, независимо дали гледате при силна светлина или в тъмна стая. Благодарение на собствената технология Dynamic QNED Color на LG, зрителите се наслаждават на зашеметяваща дълбочина, яснота и прецизност във всяка сцена, независимо от осветлението в помещението.

    10 милиона продадени OLED телевизора: LG празнува с ексклузивни подаръци
    В чест на това постижение LG стартира Streaming Week 2025— специална инициатива, с която благодари на своите потребители. През тази седмица компанията предлага безплатни и намалени абонаменти за популярни стрийминг платформи в цяла Европа. Офертите са достъпни чрез специално приложение, което може да бъде изтеглено от Content Store или Apps на телевизора.

    Последно добавени

    spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

    Не изпускайте