Официално бе регистрирана Българска асоциация на създателите на съдържание (БАСС) – първата организация в България, създадена с цел да обедини и защитава създателите на съдържание, както и да подпомага развитието на инфлуенсър маркетинга и дигиталната индустрия.
Асоциацията ще работи за утвърждаването на етични и прозрачни професионални стандарти, защита на правата на създателите на съдържание и изграждането на устойчива среда за развитие.
Сред учредителите на БАСС са някои от най-уважаваните и разпознаваеми лица в индустрията у нас: Радостина Христова, Александра Богданска, Слави Панайотов, Дария Станчева, Венета Романски, Ивайло Драгиев и Климент Йончев.
Основни цели на БАСС са: Насърчаване на професионализмаи повишаване на стандартите в инфлуенсър маркетинга; Защита на правата и интереситена създателите на съдържание в България; Разработване на обучителни програми и инициативи, подпомагащи създателите на съдържание в тяхното професионално развитие; Организиране на събития и семинари, насочени към изграждане на устойчиви партньорства с бизнеса и Налагане на етични и прозрачни бизнес практикив тази динамично развиваща се индустрия. Всеки създател на съдържание може да кандидатства за членство чрез официалния уебсайт на асоциацията – www.bcca.bg.
„Асоциацията си поставя за цел да утвърди етични и прозрачни стандарти в дигиталното пространство, да повиши качеството на съдържанието и да създаде условия за устойчиви партньорства между инфлуенсърите и бизнеса. БАСС ще работи за изграждането на по-устойчива и професионална среда за дигиталните създатели в България.“, коментира председателят на БАСС, Радостина Христова.