вторник, ноември 18, 2025
spot_img
More

    Последно добавени

    „Ти и Lidl“ даряват 400 000 лв. за граждански проекти през 2025 г.

    Осмото издание на най-голямата социално отговорна  инициатива на Лидл България „Ти и Lidl“  ще финансира с фонд от 400 000 лв.  обществено значими граждански проекти в цялата страна. С тази сума общата подкрепа на програмата от нейното създаване през 2017 г. досега, надхвърля 2 млн. лв., утвърждавайки я като една от най-мащабните и устойчиви дарителски инициативи в България.

    В периода 23 септември – 19 октомври за всеки издаден касов бон Lidl заделя по 5 стотинки като така събраната за периода сума достига 400 000 лв.

    Тазгодишното издание на грантовата програмата предизвика отново силен интерес, като в рамките на месец бяха получени 245 кандидатури от цялата страна. Граждански организации, читалища, училищни настоятелства и медии имаха възможност да подават своите идеи до 31 октомври в пет ключови направления:

    • #BeGreen: За по-чиста и устойчива околна среда.
    • #BeLocal: За съхраняване на културата, изкуството и историята.
    • #BeActive: За насърчаване на активния начин на живот и гражданската енергия.
    • #BeFair: За подкрепа на социалното равенство и приобщаването.
    • #BeVocal: За развитие на медийната грамотност и качествената журналистика.

    Тази година „Ти и Lidl“ поставя силен акцент върху проекти, които помагат на хората да разпознават невярна информация, разпространявана в публичното пространство, и да развиват критично мислене. Инициативите в направление #BeVocal са ключови за изграждането на информирано общество, като най-въздействащият проект в тази сфера ще получи и специален грант.

    Всички получени кандидатури ще преминат през тристепенен процес на оценка, включващ административна проверка, оценка от независимо жури от водещи експерти и финално гласуване от екипа на Лидл България. Кои проекти ще получат финансиране в рамките на осмото издание на „Ти и Lidl, ще бъде обявено в началото на 2026 г.

    След обявяване на финалните резултати, всеки кандидат, подал проект в рамките на програмата, може да получи обратна връзка за своята кандидатура, ако заяви желание за това 30 дни след обявяването на резултатите от конкурса.

    За седемте издания досега „Ти и Lidl“ е подкрепила над 195 проекта с повече от 1,65 млн. лв., които са подобрили живота на близо 3 милиона души в над 75 градове и села.

    Всичко за осмото издание, както и за историята на инициативата, можете да откриете на уебсайта www.ti.lidl.bg.

    Последно добавени

    spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

    Не изпускайте