Bang & Olufsen обяви нова колекция с легендарното име в моторните спортове Ferrari. Колекцията подчертава изкусното използване на алуминий от страна на Bang & Olufsen и ознаменува споделената страст на двете марки за баланс, мощ и прецизност чрез пресъздаването на серии от слушалки и озвучителни тела: домашният говорител Beosound 2, слушалките Beoplay H95, слушалките тип „тапи“ Beoplay EX и портативната колонка Beosound Explore. Всички те са обединени от забележителните червени нюанси, които създават безпогрешна връзка с идентичността на марката Ferrari. „Много сме развълнувани във връзка с тази колаборация. По време на създаването на продуктите се усещаше силното влияние на историята, когато се събрахме да ги проектираме”, каза Kristian Teär, главен мениджър на Bang & Olufsen. „Това датира чак до времената, когато са започвали B&O и Ferrari. Създателите – Enzo Ferrari, Peter Bang и Svend Olufsen, бяха визионери, които предефинираха своите индустрии, като предизвикаха статуквото. Тяхното наследство отеква през десетилетията, за да изстреля двете марки до нови висоти.” Teär продължава: „Комбинацията от най-добро представяне, грациозна естетика и безупречна изработка събраха B&O и Ferrari за създаването на тази колекция. Това беше подсилено от несравнимото наследство на двете марки, което прави това сътрудничество запомнящо се”. И двете марки са на върха на иновациите от повече от половин век. Bang & Olufsen оформя глобалната аудио-визуална сцена от 1925 г. от Struer, Дания, а Ferrari е явление в автомобилната индустрия от 1947 г. от Maranello, Италия. Над 150 години иновации от двете марки са вложени и усъвършенствани под формата на тези съвместни продукти. Beosound 2 осигурява 360-градусово домашно аудиопреживяване, което изпълва всяко пространство, в което е поставен. Неговият дизайн е достатъчно гъвкав, за да позволи позициониране на пода, масата или на лавица на стената. Освен това той лесно може да бъде местен от стая в стая.